رهانور رهانور .

رهانور

همه چیز در رابطه با عمل ابدومینوپلاستی

یکی از شایع‌ترین مشکلات و نارضایتی‌های زیبایی مربوط به ناحیه شکم می‌باشد. بدفرم شدن و برجستگی بیش ازحد و نامتعارف شکم، شل‌شدگی و افتادگی پوست شکم و وجود چین در ناحیه پوست شکم هنگام نشستن، که پوشیدن لباس‌های دلخواه را غیرممکن می‌کند، یا وجود ترک‌های پوستی ناحیه شکم گاه چنان آزاردهنده می‌شود که بیمار را ترغیب به انجام عمل‌های جراحی زیبایی می‌کند.
جراحی ابدومینوپلاستی (Abdominoplasty) یا تامی تاک (Tummy Tuck) یک روش جراحی برای بهبود شکل ظاهری شکم از طریق برداشتن چربی و پوست اضافی در ناحیه هیپوگاستر، ترمیم نقص لایه عضلانی جدار شکم و سفت کردن عضلات شکم می‌باشد. عمل جراحی ابدومینوپلاستی به منظور بهبود بخشیدن به شکل ظاهری شکم و براساس خصوصیات آناتومیک افراد انجام می‌شود.
ابدومینوپلاستی (Abdominoplasty) یا تامی تاک (Tummy Tuck) یک روش جراحی و در واقع یک اقدام تهاجمی برای صاف شدن ناحیه شکم است؛ ابدومینوپلاستی برای فردی مناسب است که تمام روش‌های غیر تهاجمی جهت لاغری و تناسب اندام ناحیه شکمی را امتحان کرده و نتیجه نگرفته و در حال افزایش وزن نیست. بنابراین اگر ابدومینوپلاستی آخرین راه‌حل شما برای داشتن شکمی صاف است، بهتر است قبل از اقدام به عمل اطلاعات کافی در مورد آن به دست آورید و با چشمانی باز تصمیم بگیرید. ابدومینوپلاستی روشی است که با برداشتن چربی و پوست اضافی و سفت کردن ماهیچه های دیواره شکم، شکم شما را صاف می کند. این روش جراحی با نام تامی تاک نیز شناخته می شود. بسته به میزان پوست و چربی، می توان به روش های "مینی" یا بیشتر درگیر در نظر گرفت. مهم است که خود را آموزش دهید، وضعیت خود را به طور کامل تجزیه و تحلیل کنید و برای تصمیم گیری نهایی وقت بگذارید. این روش نباید به عنوان جایگزینی برای کاهش وزن استفاده شود.


عملکرد ابدومینوپلاستی
جراحی شکم ابدومینوپلاستی (Abdominoplasty) یا تامی تاک (Tummy Tuck) از مهم‌ترین جراحی‌های ترمیمی دنیا است که باعث تغییر شکل و فرم شکم می‌شود، بعد از جراحی ابدومینوپلاستی؛ شکم شما لاغرتر، صاف‌تر، بدون افتادگی و بدون هرگونه خطوط استریا (خطوطی که در اثر کشیده شدن پوست بر روی آن ایجاد می‌شود) خواهد بود. جراحی شکم ابدومینوپلاستی روشی است که در آن با برش پوست شکم، چربی‌های اضافه را برمی‌دارند و شکم را تخت و صاف می‌کنند. هرچند که در نهایت اسکار باقی مانده از برش پوست، بعد از جراحی زیر شکم دیده خواهد شد، اما با وجود نتیجه حاصل بعد از ابدومینوپلاستی، وجود یک خط برش بسیار نازک اهمیت چندانی نخواهد داشت.

هزینه ابدومینوپلاستی
جراحی‌های زیبایی معمولا مشمول بیمه‌های مختلف نمی‌شود، اما اگر ابدومینوپلاستی در راستای مشکلات دیگر مانند فتق یا عمل ماهیچه‌های شل‌شده درونی صورت بگیرد، ممکن است بخشی از هزینه‌های آن ازسوی بیمه پرداخت بشود. بررسی بیمه برای پرداخت هزینه ابدومینوپلاستی و دریافت نامه‌ی پزشک برای ارائه به بیمه‌گذار باید قبل از جراحی ابدومینوپلاستی صورت بگیرد. هزینه ابدومینوپلاستی به مکانی که این عمل را انجام می‌دهید و نوع عمل ابدومینوپلاستی بستگی دارد. ممکن است پس از عمل نیز هزینه‌هایی را داشته باشید یا بخواهید این عمل را در ترکیب با عمل دیگری انجام دهید که در این صورت هزینه‌ها متغیر خواهد بود.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۲:۵۶ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)