رهانور رهانور .

رهانور

همه چیز در رابطه با تزریق ژل خط خنده

روش‌های متنوعی مانند تزریق بوتاکس خط خنده، تزریق چربی، هایفوتراپی و … برای از بین بردن خط خنده (SmileLine) وجود دارد. یکی از این روش‌ها تزریق ژل خط خنده است. اما مسئله اینجا است که تبلیغات منفی و در بعضی مواقع تجربه‌های ناموفق اطرافیان به دلیل تزریق ژل در مراکز نامعتبر باعث ایجاد نگرانی‌هایی در میان مردم شده است. عده‌ای تصور می‌کنند که تزریق ژل می‌تواند به اعصاب آن‌ها آسیب رسانده و بخشی از صورت را به‌طور کامل فلج کند. عده دیگری نیز تصور می‌کنند که ژل‌های تزریق شده در زیر پوست جمع شده و پس از مدتی باعث ایجاد بیماری می‌شوند.

اما مسئله اصلی اینجا است که این موضوعات تا چه حد صحت دارد؟ آیا حرف‌وحدیث‌های پیرامون مزیت‌ها و معایب و اثرگذاری این روش درست است؟ آیا تزریق ژل برای خط لبخند روش مناسبی است؟ در این مقاله قصد داریم یک‌بار برای همیشه به شک و تردید شما پایان داده و برای این سوالات پاسخ دقیقی ارائه کنیم.

ژل‌های مورداستفاده برای تزریق به خط خنده از نوع پرکننده هستند. بنابراین پس از تزریق ژل نواحی مختلف پوست که چربی خود را از دست داده‌اند پر می‌شوند. همین عامل باعث می‌شود که خطوط و چروک‌های ایجاد شده در این ناحیه از بین رفته و چهره شما همچنان جوان و زیبا بماند. به‌علاوه کسانی که پوست نواحی دور لبشان شل شده یا افتاده است می‌توانند از این روش برای برطرف کردن مشکل ایجاد شده استفاده کنند. 

مزیت‌ها و معایب تزریق ژل خط خنده
یکی از مهم‌ترین مزیت‌های تزریق ژل برای خط خنده جوان سازی پوست شما است. با استفاده از این روش می‌توانید چین‌ و چروک عمیق کنار لب را از بین برده و لبخند خود را زیباتر کنید. خوشبختانه این روش عوارض بسیار کمی داشته و پس از انجام عمل نیازی به پانسمان، استراحت یا بستری شدن وجود ندارد. هزینه‌ تزریق ژل خط خنده چندان بالا نیست و شما می‌توانید بدون نگرانی از ایجاد حساسیت یا عوارض بعدی آن را به‌عنوان شیوه‌ای برای جوان‌تر شدن انتخاب کنید.

به‌طورکلی اگر تزریق ژل برای خط خنده را در کلینیک معتبر انجام دهید عیبی در آن مشاهده نخواهید کرد. اما اصلی‌ترین معایب آن را می‌توان امکان بروز حساسیت و آلرژی دانست. همچنین ممکن است مقدار ژل تزریق شده در دو طرف صورت یکسان نبوده و حالت نامتقارنی به چهره شما ببخشد. توجه کنید که همه این معایب در صورت انجام تزریق در کلینیک نامعتبر و توسط فرد غیرمتخصص بروز پیدا می‌کند. پس پیش از تزریق به‌اندازه کافی تحقیق کنید.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۸:۲۹ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)