رهانور رهانور .

رهانور

مزایای لیفت نخ صورت

1. لیفت و سفت کردن پوست
در این روش  بدون استفاده از تیغ و بدن ایجاد هیچ برش یا برداشتی متخصص با ایجاد تغییراتی در زیر پوست ایجاد میکند که باعث سفت شدن پوست می شود و  دردسر های جراحی لیفت را هم نداشته باشد. به خصوص لیفت دور چشم برای از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم طرفداران بسیاری دارد.

2. تحریک کلاژن سازی
نخ‌های کار شده در زیر پوست علاوه بر این که پوست را سفت و خوش حالت می‌کنند، فرآیند پیری پوست را کند و با آن مبارزه می‌کنند. این بخیه‌ها با تحریک فرآیند ترمیمی پوست کاری می‌کنند که بدن در نزدیکی نواحی درمان شده، مقدار زیادی کلاژن بسازد. این تاثیر شگفت‌انگیز در رسیدن به اهداف ما که جوانسازی پوست است نقش مهمی دارد؛ چون کلاژن‌  یکی از عوامل اصلی جوانی و زیبایی پوست است.

کلاژن رشته های پروتئینی موجود در پوست است که کاربردهای بسیاری در بدن دارد. این رشته‌های پروتئینی در ترمیم زخم‌ها خیلی خوب عمل می کنند و کاری می‌کنند که پوست ما سرزنده و شاداب ، حجیم و با طراوت به نظر برسد. به مرور که سن‌ بالاتر می‌رود، بدن کلاژن‌های کمتری تولید می‌کند  و پوست نازک می شود طوری که در نهایت ۸۰٪ از ضخامت پوست تا حدود ۷۰ سالگی کاهش می‌یابد.
 
لیفت نخ و درمان افتادگی صورت
در این روش از هیچگونه تیغ جراحی استفاده نمی شود و هیچ برشی روی پوست انجام نمی‌شود. به جای آن پزشک متخصص با ایجاد تغییراتی در زیر پوست، پوست صورت را بالا می آورد و سفت می کند تا دیگر افتادگی در سطح پوست قابل مشاهده نباشد.

لیفت نخ به شما کمک می کند تا صورتهای افتاده و شل شده خود را که در راستای گذر زمان و کهولت سن و در اثر  نیروی جاذبه ایجاد شده  را درمان کنید.

در این روش نخ ها در لایه زیرین پوست فیکس می شوند و بر خلاف افتادگی صورت و در زاویه‌ای که پزشک متخصص  تشخیص داده اند کشیده، جمع و سفت می شوند این کار بدون جراحت و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود که البته به مهارت پزشک متخصص وابسته است.

در پی لیفت افتادگی صورت شما در زمان کوتاهی صورتی صاف و سفت داشته و دیگر از افتادگی و شلی صورت اثری نخواهد ماند . نتیجه کشیدگی پوست   بسیار فوری است و بسته به سبک زندگی فرد و نوع و جنس نخ تا چند سال ماندگار است. یکی از روش های درمان افتادگی پلک نیز همین لیفت نخ است که بسیار توصیه می شود.
موارد مصرف لیفت نخ
صورت گرد و ضعیف – کشیدن صورت با نخ با روشی غیرجراحی
گونه‌ها و فک (متوسط تا شدید)
چین‌های اطراف لب و بینی (متوسط تا شدید)
خطوط ماریونت (متوسط تا شدید)
کشیدن ابرو و پیشانی برای افتادگی ابرو (هر درجه از افتادگی)
افزایش کلاژن (زیر چشم، گونه‌ها، چین‌های اطراف لب و بینی، شیارهای روی پوست)
بهبود بافت پوست ( درمان چین و چروک صورت ، رنگ‌دانه‌های پوستی، خلل و فرج و سُستی پوست)
 
مزایای لیفت نخ
مهم‌ترین مزیت لیفت با نخ داشتن نتایج بسیار طبیعی و زیبا است.  مثلاً بعد از جراحی‌ های لیفت، انحناب طبیعی صورت از بین می رود  طوری  که انگار آن را کشیده‌اند  و حجم برخی نواحی مثل گونه یا لب‌  کاهش پیدا می کند که‌ این امر در مورد لیفت با نخ اینگونه  نیست و شکل و  ویژگی‌های اصلی صورت حفظ می‌شود. نخ‌ها با ظرافت ایرادات صورت را برطرف می‌کنند و جلوه‌ پوست را زیبا می کنند.

کاهش اثرات نمایان شده پیری در صورت
سفت شدن پوست صورت
کاهش چین و چروک پوست
هیچ برش و برداشتی روی پوست ایجاد نمی شود
نتیجه کار بلافاصله و فوری قابل مشاهده است
نتایج و اثرات درمان تا مدتها پایدار  است
از سنین پایین، ۲۰ سالگی قابل انجام است
التهاب و قرمزی پوست پس از انجام لیفت، کم است
دوران نقاهت  کوتاهی دارد  و در واقع ریکاوری سریع دارد
نسبت به عمل جراحی لیفت کم تهاجمی تر است و ایمنی بالایی دارد
هزینه بسیار مناسب
لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است؟
فردی که سلامت روحی و جسمی خوبی داشته باشد، سیگاری نباشد و قوام پوست وی ملایم تا متوسط باشد، کاندید مناسبی برای این روش خواهد بود. کسی که سستی پوست شدیدتری داشته باشد، نیاز به عمل جراحی دارد.

هر بیمار منحصر به فرد است و بسته به سن، درجه شلی پوست و ساختار صورت، لیفت با نخ متناسب با هر فرد تنظیم می شود.

اگر به دنبال بهبود قسمت تحتانی صورت خود باشید، بیماران جوان می توانند کاندید خوبی باشند. برای خانم های بین ۲۵ تا ۴۵ سال، لیفت با نخ برای رفع چین و چروک به دلیل علائم اولیه پیری موثر است. با شروع دهه ۵۰، زنان می توانند از لیفت با نخ برای کاهش چین و چروک و افتادگی پوست استفاده کنند.
لیفت صورت با نخ می تواند قسمت بیرونی ابروها، گونه ها، فاصله بین بینی و لب، قسمت های پایین چشم، فک و گردن را درمان کند. بسیاری از این مناطق می توانند همزمان انجام شوند.

این روش غیر جراحی برای گونه های از شکل افتاده، چروک های  پیشانی و غبغب مناسب است. همچنین کسی که ناحیه غبغب یا خطوط عمیقی بین بینی و لب دارد، کاندید مناسبی برای لیفت صورت است


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۸:۰۸ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)