رهانور رهانور .

رهانور

لندن ، پایتخت بارانی انگلستان

سفر به لندن (London) پایتخت انگلستان و پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است. این شهر همچنین بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در بریتانیا و بزرگترین ناحیه شهری از نظر مساحت در اروپا نیز هست.

این شهر که در کنار رود تیمز قرار دارد، قدمتی دو هزار ساله دارد و تاریخ ساخت آن به دوران روم باستان برمی‌گردد و به عنوان هسته تاریخی انگلیس تاحدود زیادی حفظ شده‌است و از قرن ۱۹ میلادی توسعه این شهر شروع شده و امروزه این شهر مهم‌ترین شهر انگلستان به شمار می‌آید و ساختار اداری بسیار گسترده‌ای دارد. مجله اینترنتی رزا

این شهر زیبا یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری دنیا است و سالانه بالای ۱۵ میلیون گردشگر از این شهر جادویی بازدید می‌کنند. لندن با داشتن ۱۴ میلیون گردشگری بین‌المللی پربازدیدترین شهر در اروپا محسوب می‌شود و پس از نیویورک توانسته عنوان دومین شهر هوشمند جهان در سال ۲۰۱۸ را کسب کند. آب و هوای لندن نسبت به دیگر شهرهای انگلستان معتدل تر بوده، هوای این شهر تقریبا همیشه شرجی و مرطوب است.

این شهر تاریخی چهار مکان باستانی مهم دارد: این مکان‌ها در منطقه وست‌مینستر قرار گرفته‌اند. کلیسای باستانی مارگارت، برج لندن.، روستای گرینویچ، کاخ و باغ سلطنتی. بزرگترین پارک‌ها در منطقه مرکزی شهر شامل ۳ پارک سلطنتی، هاید پارک، باغ‌های کنزینگتون و ریجنتز پارک هستند. رجنتز پارک شامل باغ‌وحش لندن می‌شود که از قدیمی‌ترین باغ‌وحش‌های علمی جهان است، این پارک در نزدیکی موزه مادام توسو قرار دارد.

امکان ندارد در لندن باشید و حوصله تان در این شهر سر برود. سرگرمی های متفاوتی در این شهر جهت گذراندن اوقات فراقت وجود دارد.

همیشه در لندن سرگرمی‌هایی برای اوقات فراغت وجود دارد که امکان این که حوصله تان سر برود بسیار کم است. موزه‌ی تاریخ طبیعی و علوم بریتانیا و گالری‌های تیت (Tate) نمونه‌هایی از مکان‌های رایگان و جالب لندن هستند. در این مکان‌ها می‌توانید شگفت‌انگیزترین آثار دنیا را مشاهده کنید.

لندن یکی از شهر های شلوغ انگلیس و دنیا است با این حال مکان هایی در این شهر وجود دارد که جز مقاصد توریستی نمی باشد و می توان در آن مکان آرامش را تجربه کرد. یکی از این مکان ها «باغ ققنوس» است که جمعیت زیادی در آن دیده نمی‌شود و می‌توان در این باغ لحظاتی را در میان گل‌های وحشی نشست و از طبیعت آن‌جا لذت برد.

آب و هوای لندن
بهترین ماه های سال که باید به این شهر سفر کرد،ر ماه‌های آگوست و جولای است. دمای هوا در این ماه‌ها بین ۹ تا ۲۳ درجه در حال تغییر است. با این حال، تمام فصل های سال آب و هوای لندن خنک و بارانی است؛ اما این دو ماه، بهترین زمان‌ سفر به لندن می باشند. همچنین شهر لندن دارای زمستان‌های معتدل و تابستان‌های ملایمی است. در فصول گرم سال نیز هوا کمی شرجی و رطوبت آن نسبت به سایر شهرهای انگلستان بیشتر خواهد شد.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۰۲:۳۳ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)