رهانور رهانور .

رهانور

حمام کردن بعد از کاشت مو

نحوه شستشو و تمیز کردن موها پس از کاشت مو با شستشو همیشگی سر متفاوت است. شما باید مواردی را هنگام شستشو سر رعایت کنید.

هنگام شستشو موهایتان بهتر است از شامپو مناسب بعد از کاشت مو یا شامپو بچه استفاده کنید زیرا فاقد مواد شیمیایی مضر برای موهای کاشته شده هستند.
زمانی که موهای خود را می شویید حواستان باشد نوک انگشت و ناخن خود را به سرتان نکشید، این کار باعث آسیب رسیدن به گرافت های کاشته شده می شود.
برای خشک کردن موهای کاشته شده خود از سشوار و حوله استفاده نکنید و اجازه دهید موهایتان خودش خشک بشود. اگر مجبور به خشک کردن سریع موهای خود هستید می توانید از دستمال کاغذی نرم استفاده کنید.
شما باید تا حدود دو هفته تا یک ماه پس از کاشت مو موارد بالا را هنگام شستشو موهایتان رعایت کنید. پس از آن می توانید موهای خود را مثل گذشته و بصورت عادی بشویید.

چگونه بعد از کاشت مو استحمام کنیم ؟
حمام کردن بعد از کاشت مو ، استحمام بعد از کاشت مو موضوعی است که باید در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید. حمام کردن نادرست و شستشو اشتباه سر بعد از کاشت مو باعث بروز مشکلاتی از جمله آسیب رسیدن به گرافت های کاشته شده می شود.

صبح بعد از کاشت مو، باندتان را باز کنید و به راحتی دوش آب گرم بگیرید. البته فقط بدن خود را بشویید و اجازه ندهید آب به قسمت های کاشته شده و ناحیه برداشت سر برسد.

از روز دوم بعد از کاشت مو اجازه دهید آب دوش به آرامی در محل پیوند جریان یابد. می توانید بخشی از جریان آب را با دست خود مسدود کنید تا آب به طور مستقیم و با فشار با پوست سرتان تماس پیدا نکند. موهای پشت سرتان را نیز بالا بگیرید تا آب بر روی ناحیه ی اهدا کننده نیز جریان یابد.

شما بعد از گذشت دو روز از کاشت موی خود بهتر است دو بار در روز به حمام بروید و این کار را تا ۱۰ روز ادامه دهید. تا ۱۰ روز بعد از کاشت مو باید از قرار گرفتن زیر دوش آب مستقیم و عمودی پرهیز کنید، زیرا تماس مستقیم سر با آب به گرافت های کاشته شده آسیب وارد می کند.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۹:۵۳ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)