رهانور رهانور .

رهانور

لیفت شقیقه با تزریق ژل

افزایش سن یکی از عوامل اصلی گودی شقیقه است. با افزایش سن شما حجم صورت به طور کلی کاهش پیدا کرده و تحلیل می‌رود و این موضوع باعث می‌شود که استخوان‌های شقیقه و گونه برجسته‌تر به نظر برسد از طرف دیگر استخوان صورت جمع‌تر شده و این موضوع موجب می‌شود استخوان فک تحلیل رفته و بینی شما بزرگ‌تر شده و گونه‌ها کمتر به چشم بیایند. ماهیچه‌ها نیز مقداری از حجم و قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده در نتیجه تناسب چهره شما از بین برود.
 
تزریق ژل به شقیقه در کجای صورت شماست؟
شریانها و رگهای زیادی در شقیقه دارای مسیر سطحی می باشند و عضله تمپورالیس فضای گیجگاهی را پر می کند. تزریق ژل برای رفع گودی شقیقه در این محل از بین این عضله و بر روی پریوست استخوان انجام می شود.

انواع ژل برای رفع گودی شقیقه
فیلرهای محبوب مانند Juvéderm یا Restylane از اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند. این یک ماده طبیعی در پوست بدن یافت می شود و با افزایش رفتن سن به طور طبیعی معمولا پوست صورت بخشی از این مواد مفید را از دست می دهد. هیالورونیک احتمالاً در لیست مواد تشکیل دهنده سرم صورت یا مرطوب کننده مورد علاقه شما هم یافت می‌شود.

اسید هیالورونیک رطوبت پوست را حفظ می‌کند تا حجم، شکل و ساختار صورت را همان گونه که دوست دارید تغییر دهد. پرکننده‌ها همچنین مقدار کمی لیدوکائین دارند که عمل تزریق را راحت‌تر می‌کند. اسید هیالورونیک به عنوان  فیلر این مزیت را دارد که با کمک به جذب بیشتر آب تا حدودی به رفع گودی شقیقه کمک می کند.

ماندگاری ژل رفع گودی گیجگاهی چه‌قدر است؟
رفع گودی گیجگاهی با تزریق ژل دائمی نیست و با گذشت زمان و به طور طبیعی از حجم تزریق شده ژل کم می‌شود. بسته به نوع برند ژل که انتخاب می‌کنید، ماندگاری فیلرها از شش ماه تا یک سال و نیم می باشد، ولی ماندگاری اثرات تحریک کلاژن سازی هیالورونیک‌های مرغوب 5 سال هم ماندگار است. پزشک به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید کدام محصول برای نتایج مورد نظر شما بهترین است.
 

بعد از تزریق ژل شقیقه چه کارهایی را نباید انجام دهید؟
تا 24 ساعت از رفتن به باشگاه ورزشی خودداری کنید.
حداقل تا 72 ساعت باید از فعالیت‌هایی که باعث افزایش جریان خون در صورت شما می‌شوند، مانند ماساژ دادن صورت یا انجام کارهای شبیه به این‌که فقط می‌تواند باعث تورم شود، خودداری کنید.
در 24 ساعت بعد از تزریق، در معرض تابش مستقیم نور خورشید و گرما نباشید.
تا دو هفته بعد از تزریق، در جاهایی که گرمای زیادی دارند، مثل سونا جکوزی و حمام‌های داغ، حضور نداشته باشید.
کشیدن سیگار، پیپ، قلیان و به‌طورکلی همة این‌ها تا 72 ساعت بعد از رفع گودی شقیقه با تزریق ژل ممنوع است.

مزایای رفع گودی شقیقه با تزریق ژل
کبودی کمتر: کبودی و ورم تزریق ژل‌های از بقیه فیلرها برای تزریق کمتر است.
ماندگاری قابل قبول نتایج: نتایج تزریق ژل صورت دائمی نیست، اما ماندگاری حدود حداقل ۶ ماه تا یکسال دارد.
احتمال پایین بروز واکنش آلرژیک: به علت تشابه مواد به کار رفته در ژل‌های تزریقی به مواد موجود در بدن، معمولا باعث حساسیت نمی شوند. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، حتماً قبل از تزریق ژل  پزشک را مطلع کنید.
کنترل آسان حجم مورد انتظار : پزشک به خوبی می‌تواند حجم ژل را کنترل کند و در نتیجه شما سریعتر و با اطمینان بیشتر به نتیجه دلخواه می رسید.
اگر از تزریق ژل به شقشقه ها راضی نبودیم ، چکار کنیم ؟
رفع گودی شقیقه با تزریق ژل یک روش موقتی است که پس از حداکثر یکسال از بین میرود، پس اگر از مدل صورت خود پس از تزریق راضی نبودید پس از چند ماه صورتتان به حالت اول باز می گردد ولی اگر میخواهید این کار به سرعت انجام شود میتوانید از پزشک بخواهید با تزریق هیالاز و حل کردن فیلر صورتتان را به حالت اولیه برگرداند.

آیا تزریق ژل به شقیقه درد دارد؟
از مهمترین ویژگی های رفع گودی شقشقه با فیلر نسبت به عمل جراحی نداشتن درد و عوارض و دوران نقاهت پس از عمل جراجی است. شما فقط زمانی که سوزن تزریق ژل به صورت وارد می شود احساس سوزش خواهید داشت ولی چند لحظه بیشتر طول نمی کشد البته تخصص پزشک و سوزن مورد استفاده بسیار مهم است. البته در فیلر صورت که به شما تزریق می شود مقداری بی حسی هست که به بدون درد بودن این عمل کمک می کند.
 
رفع گودی شقیقه ها با ژل
درمان گودی شقیقه ها با ایجاد تعادل و تقارن بیشتر در صورت، زیبایی فوق العاده ای به شما میدهد.  تزریق فیلر برای رفع فرورفتگی شقیقه بسیار مؤثر است. 
 
تزریق ژل برای رفع گودی شقیقه برای چه کسانی مناسب است؟
 
قبل از ترزیق ژل پزشک سلامت جسمی شما را برای این عمل بررسی می کند و افرادی زیر کاندیدای مناسب تزریق ژل گودی شقیقه هستند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۸:۴۴ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)