رهانور رهانور .

رهانور

جراحی لیفت با نخ برای چه کسانی مناسب نیست ؟

از آنجا که میدانیم  هر جراحی ممکن است یکسری مزایا و یکسری معایب را  داشته باشد. مزیت فوق العاده ای که لیفت نخ دارد  این است که این جراحی سر پایی انجام میشود و نیاز به بیهوشی و بستری شدن  در بیمارستان  ندارد همچنین به نکته بسیار مهم دیگری که بخواهیم به آن اشاره کنیم اینست که عوارض زیادی ندارد  و تقریبا درصد اینکه افراد عفونت کنند. احتمال آن نزدیک به صفر می باشد مگر اینکه  تیکه ای از نخ بیرون بیاید   و اینکه جراحان باید کلا نخ ها را از صورت در بیاورند و یا اینکه آن عفونت ها را از بین ببرند .

لیفت نخ در تهران

نا گفته نماند که لیفت با نخ نیز ممکن است باعث ایجاد غیر قرینگی شود.این عوامل باعث شده که ریسک کمی داشته باشد و خیلی از جراحان  عمومی نیز می توانند این جراحی را انجام دهند اما چه بهتر اینکه آن  پزشک دید زیبا شناسی و هنری نیز داشته باشد .مسلما  هر پزشکی شاید برای آسانی کار این روش را به هرکسی پیشنهاد کند اما باید در نظر داشت که این جراحی  مناسب برای همه افراد نمی باشد.

لیفت با نخ برای افرادی که سن زیادی ندارند  و افتادگی پوست و غبغب در آنها به شدت نیست  یا افرادی  که فوبیا و ترس  نسبت به جراحی و بیهوشی عمل دارند یا اینکه به هر دلیلی  اجازه بیهوشی ندارند  و یا بیماری خاصی دارند  و … نداشته باشند  میتوانند کاندید مناسب برای  لیفت با نخ باشند. لیفت با نخ  به این معنی نیست که تمام نیاز هایشان را بر طرف میکند  به علت اینکه راه دیگری ندارند و مجبور می باشد.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۰:۱۶ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)