رهانور رهانور .

رهانور

داستان نور آبی و عینک کامپیوتر چیه؟

عینک بلوکات ، همه ما میدانیم که با پیشرفت تکنولوژی و استفاده روز افزون از کامپیوترها ، چشمانمان دچار خشکی و خستگی میشود که به مرور موجب ضعیف شدن آن می شود ، که علت آن ساطع شدن اشعه آبی از نمایشگرها میباشد ، پیشبینی میشود که با ادامه این روند تا سال 2050 نیمی از جمعیت جهان دچار مشکل نزدیک بینی خواهند شد . شرکت bluebyby یکی از تخصصی ترین شرکتها در ارائه عینک های بلوکنترل و بلوکات میباشد ، که از چشمان شما در برابر اشعه مضر آبی محافظت میکند ، این عینک ها با جلوگیری از ورود اشعه آبی به چشمان شما عزیزان از خشکی ، خستگی و ضغیف شدن چشمانتان جلوگیری میکند . و در نهایت باعث افزایش راندمان کاری و مهم تر از آن حفظ سلامت چشمان شما خواهد شد . این عینک ها مناسب تمامی افراد ازجمله ، کارمندانی که پشت کامپیوتر هستند ، برنامه نویسان ، طراحان ، معاملگران بازارهای مالی ، تدوین گران و ... می باشد.

بهتر است بدانید که نور ساطع شده از نمایشگرها شامل سه نور سبز ، آبی و قرمز میباشد که فرکانس نور ابی به علت پر انرژی بودن به مرور به شبکیه چشم ها آسیب وارد میکند عینک بلو کات یا بلو کنترل از ورود این نور پر انرژی آبی به چشمانمان جلوگیری به عمل آورده و سبب میشود چشم ها حین استفاده از کامپیوتر دیگر دچار خستکی و خشکی نشود و احساس مطلوبی را حین کار با کامپیوتر یا موبایل به کاربران انتقال دهد.

عدسی بلو کنترل و  بلوکات
در عینک ها بلوکات نور آبی رنگ توسط عدسی کاملا فیلتر می شود. البته ۹۰ درصد نور آبی را جذب می کند. اما در عینک های که عدسی بلو کنترل دارند به قدری هوشمندانه تر نور را توسط عدسی به چشمان میرساند. در کل ما برای دیدن صحیح اجسام و رنگ ها نیاز به بخشی از رنگ آبی داریم تا بتوانیم با کیفیت بهتر و استاندارد نگاه کنیم در کل عینک بلو کنترل بهتر از عدسی عینک بلو کات عمل می کند.

عدسی بلوکات و بلو کنترل چطور نور آبی را فیلتر یا حذف می کنند؟
در عینک های که از عدسی بلوکات استفاده می شود. لایه های وجود دارند که از عبور مستقیم نور آبی به چشمان ما محافظت می کنند و مانعی برای ورود نور آبی به چشمان ما می شود. در عینک های بلو کات از عدسی ها ی با لایه هیدروفوب و ضد خش استفاده می شود تا کیفیت عدسی را بالا ببردند. این عدسی ها با این فرایند باعث میشوند تا چشمان شما از پشت عدسی بزرگتر یا کوچکتر دیده نشوند.

عینک با عدسی های بلوکات برای چه افرادی مناسب است ؟
عینک های با عدسی بلوکات برای افرادی مناسب است که با صفحه نمایش های الکترونیکی سر و کار دارند مثل مانیتور کامپیوتر یا ال سی دی موبایل های هوشمند. در صورتی که جز افرادی هستید که بسیار از تجهیزات الکترونیکی استفاده می کنید پیشنهاد میکنیم در صورتی که حتی چشمان شما ضعیف هم نیستند از این عدسی ها برای سالم ماندن چشم هایتان استفاده کنید.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۵:۰۲ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)