رهانور رهانور .

رهانور

خدمات سئو سایت

به صورت خلاصه می توان گفت که خدمات سئو کاری پرزحمت می باشد و نیاز به زمان برای اجرا دارد، اکثر سئوکارها اعلام می کنند که زمان تخریبی برای اجرای سئو بین 6 تا 12 ماه (شاید کمی بیشتر) به زمان نیاز دارد. البته خدمات سئو و زمان آن متناسب با کسب و کار و میزان رقابتی بودن کلمات کلیدی (رقابت در صنعت) می باشد.

سئو به زمان نیاز دارد، اکثر مردم به دنبال نتایج سریع هستند، اما در واقعیت، یک استراتژی موثر بهینه سازی موتور جستجو به نتایج آهسته و ثابت نیاز دارد. بنابراین بیایید در مورد مدت زمانی که طول می کشد تا نتایج استراتژی بهینه سازی موتور جستجو را مشاهده کنیم صحبت کنیم.

نکته ای که باید در مورد سئو در نظر داشته باشید این است که این کاری نیست که بتوانید انجام دهید و فراموش کنید. نیاز به تلاش و نگهداری مداوم دارد. اگر می خواهید نتایج پایداری ببینید، باید بپذیرید که باید برای مدت طولانی در آن باشید.

برخی افراد اظهار می کنند که نتایج سریعی را از استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی خود دیده اند. برخی از شرکت‌های سئو و کارشناسان بازاریابی سئو حتی بیان می‌کنند که می‌توانند در کمتر از دو هفته نتیجه بگیرند. با این حال، برخی می گویند که رسیدن به نتیجه ممکن است تا شش ماه طول بکشد. تعیین مدت زمان سئو امری نسبی است و به موارد مختلفی بستگی دارد مانند:

وب سایت شما چند ساله است
اقتدار وب سایت شما
آیا وب سایت شما جریمه ای دارد؟
آیا می خواهید به نتایج بلند مدت برسید یا نتایج کوتاه مدت
سئو را به عنوان یک ماراتن در نظر بگیرید. آهسته و پیوسته مسابقه را میبرد. برای دستیابی به نتایج بهینه نیاز به زمان، برنامه ریزی زیاد و آزمایش است. اگر به دنبال نتایج سریع هستید، در عوض انتظار داشته باشید که فعالیت های سئوی شما بر وب سایت شما تأثیر منفی بگذارد. گوگل و سایر موتورهای جستجو بر روی وب سایت هایی که به طور ناگهانی رتبه بالایی در موتور جستجو کسب کرده اند، اخم می کنند. بنابراین، بهتر است کارها را به آرامی با استفاده از یک رویکرد ارگانیک و متمرکز انجام دهید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۵:۳۸ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)