رهانور رهانور .

رهانور

کاربرد کتونی سفید در استایل

برای بسیاری دختران و پسران این پرسش اساسی پیش می‌آید که با کتونی سفید چی بپوشیم؟ یقیناً همه می‌دانند که کتانی استایلی اسپرت دارد و لازمه آن پوشیدن شلوار جین یا کتان است. ولی بهتر نیست کمی فراتر برویم؟ آیا فقط شلوار لی مناسب کتونی سفید است؟

ما در این مقاله به‌طور جامع درباره ست کردن کتونی سفید رنگ با انواع سبک پوشش بحث می‌کنیم. ناگفته نماند، بر حسب تفاو‌ت‌های بسیار پوشش بانوان و مردان در کشور، ما هر کدام را به‌طور جداگانه در زیر آورده‌ایم:

با کتانی سفید زنانه چی بپوشیم؟
شلوار جین
اولین انتخاب همه بانوان جهت ست کردن کتونی سفید با نوع پوشش، شلوار جین است. یقیناً بهترین استایل ممکن، ترکیب شلوار لی با کفش ورزشی سفید است. شما به راحتی می‌توانید با شلوار جین آبی پاره یا شلوار مشکی جذب یا اصلاً شلوار مام استایل گشاد، کتونی سفید به پا کنید؛ محدودیتی در رنگ و مدل ندارید.

مانتو بلند برای ست کردن با کتانی سفید
این مورد دغدغه بسیاری از بانوان است، ولی باید در این مورد بگوییم که اگر مانتوی کُتی ساده‌ یا مجلسی به تن دارید، از پوشیدن کتانی خودداری کنید، برای این نوع مانتو بهتر است کفش پاشنه بلند زنانه به پا کنید. فارغ از رنگ، اگر مانتوی شما سبکی اسپرت دارد، کتانی سفید انتخابی عالی است؛ برای مثال، مانتو کوتاه تا بالای زانو انتخاب مناسبی است، ولی بهتر است با مانتو خیلی بلند از پوشیدن کتانی خودداری کنید.

لباس شب
انتخاب کتانی با لباس شب! چرا که نه! یک استایل فوق‌العاده جسورانه، می‌تواند پوشیدن لباس شب کوتاهِ جذب با کتونی سفید باشد. در واقع، نوع لباس شب نیز در این انتخاب بسیار مهم است، لباس شب دکُلته بلند، با کتانی ست نخواهد بود. ولی منظور ما در اینجا نوع خاصی از لباس شب و یا لباس مخصوص مهمانی‌ها است؛ این لباس معمولاً جذب و با دامنی کوتاه تا بالای زانو یا بلند دخترانه است.

کت و شلوار
یکی دیگر از استایل‌های بسیار جسورانه، پوشیدن کفش کتونی سفید با کت و شلوار زنانه است. امروزه به نسبت گذشته با تغییر مُد، کت و شلوار را برای کاهش ماهیت رسمی بودن این سبک، با کتانی ترکیب می‌کنند. یقیناً پوشیدن کت و شلوار طوسی رنگ با کفش ورزشی سفید، نشان از حس تازگی و سرزندگی دارد. سعی کنید کت و شلوار خود را بدون جوراب بپوشید، همچنین لازم است شلوار کوتاه بوده، به‌نحوی که مچ پاها دیده شود.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۴:۲۴ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)