رهانور رهانور .

رهانور

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد چیست؟

پس از این که حداقل سن مناسب برای لیزر را گذراندید، باید نکاتی را قبل از آغاز لیزر موهای زائد رعایت نمایید. در ادامه نکات قبل از لیزر کل بدن را به صورت موردی بیان می کنیم:

در ابتدا باید گفت که قبل از انجام لیزر موهای زائد بدن، نباید ناحیه تحت درمان لیزر در معرض نور خورشید قرار بگیرد. البته که در معرض نور خورشید قرار گرفتن اجنتاب ناپذیر خواهد بود، به همین خاطر راه حل این موضوع استفاده از یک لایه کامل کرم ضد آفتاب با SPF 30و یا کرم ضد آفتاب با   SPF 50 است.
شش هفته قبل از لیزر موهای زائد نباید از روش هایی مانند اپیلاسیون و … برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده نمایید. چرا که حفظ ریشه ها و رنگدانه های مو برای انجام لیزر موهای زائد و کسب بهترین نتیجه از آن ضروری می باشد. دقت داشته باشید تراشیدن ناحیه مورد نظر در روز یا شب قبل از لیزر موهای زائد مهم است. چرا که انجام این کار از آسیب رساندن حرارتی لیزر به سطح پوست جلوگیری می کند. و این کار باعث می شود اشعه ی لیزر اجازه ی ورود به فولیکول های مو را به طور مستقیم داشته باشد
از هیچ محصول موضعی که باعث حساسیت به نور می شود (مانند اسیدهای هیدروکسی، اسید سالیسیلیک، رتینول ها و بنزوئیل پراکسید) در نواحی درمان به مدت سه روز قبل از درمان استفاده نکنید. از یک پاک کننده و لوسیون ملایم در مناطق تحت درمان استفاده کنید.
حداقل 14 روز قبل از لیزر موهای زائد از تزریق بوتاکس، تزریق پرکننده های پوست مانند ژل به صورت، لایه برداری شیمیایی یا میکرودرم ابریژن در ناحیه ی درمان خودداری کنید.
هر نواحی درمان باید قبل از درمان به طور کامل تراشیده شود. برای جلوگیری از تحریک، باید حدود 24 ساعت قبل از قرار ملاقات، پاها را تراشید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۷:۱۲ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)