رهانور رهانور .

رهانور

برند های مختلف تزریق ژل

سرعت تجزیه هر کدام از ژل های تزریق ژل ، در بدن انسان بسیار متفاوت است یعنی هر ژلی، ماندگاری متفاوتی دارد. البته فاکتورهای زیادی در میزان ماندگاری ژل ها نقش دارند؛ مانند سبک زندگی و محلی که ژل تزریق می شود. بطور کلی، ژل ها از نظر ماندگاری دارای سه بازه زمانی متفاوت هستند:

 6 ماه یا کمتر :
معمولا اکثر ژل ها تا 6 ماه ماندگاری دارند و شاید مدت زمان ماندگاری آنها بیشتر هم باشد. ماندگاری 6 ماهه یا کمتر مخصوص ژل های هیالورونیک اسید است که شامل برندهایی مثل جوودرم، رستیلین و بلترو می شود؛ از این ژل ها برای رفع چین و چروک های صورت استفاده می شود.

 6 ماه تا 1 سال :
در طول زمان، مدت ماندگاری ژل ها هم بیشتر شده است و گاهی اوقات، ژل ها می توانند تا 1 سال هم ماندگاری داشته باشند.

معمولا ژل هایی که مدت ماندگاری آنها بین 6 ماه تا 1 سال است، برای تزریق در لب به کار می رود و شامل برندهایی مثل جوودرم ولبلا و رستیلین سیلک می شوند. این ژل ها به گونه ای ساخته شده اند که در برابر تغییرات بسیار مقاوم هستند.
 
 
 1 تا 2 سال :
بعضی از ژل ها هم بین 1 الی 2 سال ماندگاری دارند. برندهایی که بیشترین ماندگاری را در بین سایر ژل ها دارند عبارتند از:

برند های تزریق ژل

جوودرم ولوما :
از ژل جوودرم ولوما برای تزریق در گونه ها استفاده می شود و ماده ای که در این ژل وجود دارد تا 2 سال ماندگاری دارد.

این ژل از جنس هیالورونیک اسید است و در بین افرادی که تزریق ژل انجام می دهند، محبوبیت بسیار زیادی دارد. جوودوم ظاهری طبیعی برای فرد به وجود می آورد و یکی از برندهای کاملا شناخته شده در ژل های زیبایی به شمار می رود. درصد بالای موفقیت، نتایج طبیعی و ظهور زودهنگام نتایج کار روی صورت، از امتیازهای بزرگ جوودرم به شمار می روند.

 رادیسه :
رادیسه یک فیلر ضد پیری است که از کلسیم هیدروکسی آپاتیت ساخته می شود که این ماده بطور طبیعی در استخوان ها و دندان ها وجود دارد.

ژل رادیسه، باعث افزایش تولید کلاژن در پوست می شود که تزریق آن نتایج بسیار ماندگاری را به دنبال دارد و حدودا تا 18 ماه بر روی پوست ماندگاری دارد.

رادیسه روی چین و چروک های عمیق صورت، تاثیر بسزایی ایفا می کند. این ژل، دوران بهبودی بسیار سریعی دارد و افراد تنها یک روز پس از تزریق آن، به زندگی عادی برمی گردند. وقتی سن بالا می رود، تولید طبیعی کلاژن و الاستین در پوست کاهش پیدا می کند.

به همین خاطر است که چهره، شادابی خود را از دست می دهد اما تزریق رادیسه، می تواند نشانه های  طراوت را دوباره به فرد برگرداند. افرادی که صورتی تو خالی با چروک هایی عمیق دارند، معمولا به سراغ تزریق رادیسه می روند. این فیلر بسیار موثر است و خیلی زود نیز نتیجه می دهد.

 اسکالپترا :
اسکالپترا، نام فیلر دیگری است که بسیار شبیه به فیلر رادیسه است و اثرات بند مدتی را به دنبال دارد و نزدیک به 2 سال بر روی سطح پوست ماندگاری دارد.

اسکالپترا یکی از بهترین فیلرها برای محو کردن و از بین بردن خط خنده محسوب می شود. این فیلر، کمبود کلاژن در پوست را جبران می کند. کمبود کلاژن در واقع اصلی ترین دلیل برای افزایش چین و چروک های عمیق روی صورت است.

این فیلر معمولا در دراز مدت نتیجه می دهد و نتایج آن نیز برای مدت قابل توجهی باقی می مانند. برای استفاده از اسکالپترا، معمولا به جای یک جلسه، به چند جلسه تزریق نیاز خواهد بود. نکته مهم دیگر در مورد این فیلر، این است که تزریق اسکالپترا، به تست آلرژی نیاز نخواهد داشت.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۰:۲۱ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)