رهانور رهانور .

رهانور

بوتاکس پیشانی

برای تزریق بوتاکس نیازی نیست که فرد بی هوش شود. زیرا این روش یک روش کاملا غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست و جوانسازی صورت می باشد. برای انجام تزریق بوتاکس متخصص با بی حس کردن موضعی پوست و محل تزریق اقدام به تزریق می کند. برای این کار از یک سری کرم های بیحس کننده نیز استفاده می کنند. اگر برای جوانسازی صورت از بوتاکس استفاده شود، نیاز است تا 4 الی 5 ناحیه از صورت و اطراف چشم را به عنوان محل تزریق در نظر گرفت. انتخاب این نقاط توسط متخصص و جراح زیبایی انجام می شود.
 
مزایای استفاده از بوتاکس
هزینه پایین در تزریق بوتاکس می تواند به عنوان یکی از مزایای آن شناخته شود.
بیماران در مدت زمان بسیار کوتاه می توانند نتایج حاصل از درمان را در خود مشاهده کنند. نتایج تزریق بوتاکس بلافاصله قابل نمایان است و در موارد معدود یک یا دو روز زمان می برد تا نتایج برای شخص قابل مشاهده شود.
نداشتن عوارض برای فرد و یا عوارض جانبی در زمان کوتاه .مانند هر نوع درمان پزشکی و زیبایی، عوارض جانبی مرتبط با بوتاکس وجود دارد. با این حال، اکثر این عوارض جانبی بسیار موقت هستند و اغلب بیشتر  از چند روز طول نمی کشد .
خاصیت استفاده چندگانه از تزریق بوتاکس، یکی دیگر از مزایای بوتاکس می باشد. می توانیم از تزریق بوتاکس به عنوان جنبه های درمانی آن نیز استفاده کنیم به عنوان مثال تزریق بوتاکس زیر بغل یکی از استفاده های درمانی بوتاکس است.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید از تزریق بوتاکس در درمان میگرن نیز می توان بهره برد.
چه افرادی نباید بوتاکس تزریق کنند؟
افراد دارای بیماری میاستنی گراویس
خانم های شیرده و باردار
افراد دارای عفونت پوستی
افراد دارای آلرژی و حساسیت
افراد دارای جوش های چرکی در ناحیه صورت
 
معایب جوانسازی با بوتاکس
بوتاکس پیشانی در مدت زمان کوتاه ،بین 2-8 ماه اثر خود را از دست می دهد و فرد برای ماندگاری آن لازم است تا تزریق را تمدید کند .
کبودی و یا تورم نیز بعد از تزریق در بعضی از افراد دیده می شود . البته کبودی و تورم بعد از تزریق در طی چند روز کاملا  از بین می رود
بوتاکس اثری دائمی ندارد و فرد نباید از آن به عنوان درمان دائمی استفاده کند ،اثرات بوتاکس در مدت زمان خاصی  از بین می رود و برای تمدیدی آن تمدید تزریق نیاز است.
مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس
بعد از آن که تزریق انجام شد، به مدت دو ساعت بیمار تحت نظر متخصص خواهد بود تا در صورت مشاهده مشکلی سریعا اقدام به درمان نماید. همچنین در صورتی که درد مشاهده شد، در صورت تجویز پزشک مسکن مصرف نمایید. برای مشاهده نتیجه بهتر از لازم است به مدت یک هفته قبل و یک هفته بعد از تزریق از خوردن قرص های ضد انعقاد خون مانند آسپرین و همچنین قرص هایی مانند ایبوپروفن و ناپروکسن نیز اجتناب کنید. 

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۱:۴۶ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)