رهانور رهانور .

رهانور

چه حوزه هایی به طراحی سایت نیاز دارند؟

کسب و کارهای با توجه به حوزه فعالیت متفاوتی دارند؛ یک طراحی سایت اختصاصی دارند. نوع طراحی سایت بستگی به نوع کسب و کار شما، معرفی محصول یا خدمات و همچنان فروش محصولات بصورت آنلاین متفاوت می باشد.  

وبسایت فروشگاهی
طراحی وبسایت فروشگاهی برای خرید و فروش اینترنتی و ارائه خدمات آنلاین می باشد. همچنان قابلیت مقایسه ویژگی و قیمت محصولات وجود دارد. در فروشگاه اینترنتی توانایی پرداخت هزینه از طریق درگاه امن و انتخاب شیوه های ارسال محصول دارد. قیمت طراحی سایت فروشگاهی بسته به میزان امکانات و ویژگی ها دارد.

وبسایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی برای شرکت هایی که صرفا هدف معرفی خدمات و محصولات شرکت دارند؛ مناسب است. طراحی وبسایت شرکتی اصولا صفحات کمی دارد و مهم ترین صفحات آنها درباره ما، تماس با ما و وبلاگ می باشد. در طراحی سایت شرکتی نیز امکانات متفاوتی وجود دارد؛ که طراحی و قیمت آنها بسته به نوع فعالیت و معرفی خدمات می باشد.

وبسایت خدماتی

بیشتر کسب و کارها در فضای بازار، فعالیت های خدماتی و ارائه خدمات به مشتریان دارند. از جمله خدمات تاکسی اینترنتی، خشک شویی آنلاین، رزرو تعمیرات و ….

در حال حاضر اکثر افراد ابتدا در اینترنت خدمات مدنظرشان را جستجو می کنند تا پاسخ خدمات مد نظر خود را پیدا کنند. قیمت طراحی سایت خدماتی به معرفی کامل و شفاف خدمات که عرضه می کنند؛ بستگی دارد.

وبسایت آموزشی

طراحی وبسایت آموزشی برای وبسایت هایی می باشد که هدف صاحبان سایت آموزش در زمینه های مختلف می باشد. این سایت ها باید بخش وبلاگ و مقالات خوبی داشته باشند؛ زیرا پرکاربردترین صفحه در این سایت ها بخش وبلاگ می باشد. برای طراحی سایت آموزشی باید هدفتان از طراحی سایت آموزشی برگزاری دوره های آنلاین می باشد یا صرفا برای معرفی خدمات و محصولات می باشد.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۴:۰۷ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)