رهانور رهانور .

رهانور

چرا سئو سایت مهم است؟

سایت‌هایی که در لیست جست و جو‌های عادی قرار می‌گیرند از دید کاربران بسیار با ارزش‌تر از سایت‌هایی است که هزینه‌های گزاف برای تبلیغات به موتور‌های جست و جو پرداخت می‌کنند و نرخ کلیک بالاتری را دریافت می‌کنند. به همین خاطر پس از طراحی سایت، سئو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. می‌توان گفت از کل جست و جو‌های ایالات متحده امریکا فقط 2.8 درصد روی سایت‌هایی با تبلیغات پولی کلیک شده است و این نشان دهنده این است که سئو وب سایت بسیار مهم‌تر از تبلیغات است. به طور مثال سایت‌های فروشگاهی که با تبلیغات در بالای لیست جست و جو نمایش داده می‌شود از دید کاربران نسبت به سایت‌هایی که از سئو وب سایت فروشگاهی مناسبی برخوردارند و در بالای لیست قرار می‌گیرند اعتبار کمتری دارند.

خدمات سئو سایت یکی از مهم‌ترین خدمات بازاریابی آنلاین است که اگر به درستی انجام شود، می‌تواند به مرور افزایش سود بیش از اندازه داشته باشد و هزینه سئو سایت را به راحتی بر می‌‌گرداند. یکی از مهم‌ترین خدمات سئو سایت مربوط به سایت‌های فروشگاهی است که با استفاده از بهینه‌سازی در سئو سایت فروشگاهی می‌توان به افزایش فروش سایت کمک کرد.

خدمات سئو جهت بهبود رتبه سایت

وقتی پای کسب و کارهای آنلاین در میان است، بهترین راه برای تبلیغات و افزایش ترافیک سایت، ارتقای سئو سایت است. چراکه اگر بتوانید سئو سایت خود را به سطح قابل قبولی برسانید، گوگل کسب و کار شما را در صفحه اول خود به کاربران نشان می دهد؛ و این یعنی شما توانسته اید از ویترین جهانی گوگل برای نمایش محصولات یا خدمات خود بهره ببرید. به همین خاطر است که امروزه تقریباً همه کسب و کارهای دیجیتالی به این باور رسیده اند که خدمات سئو، بهترین و هوشمندانه ترین سرمایه گذاری برای حضور در دنیای وب و دیجیتال مارکتینگ است.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۶:۲۷ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)