رهانور رهانور .

رهانور

چرا سئو سايت مهم است؟

سايت‌هايي كه در ليست جست و جو‌هاي عادي قرار مي‌گيرند از ديد كاربران بسيار با ارزش‌تر از سايت‌هايي است كه هزينه‌هاي گزاف براي تبليغات به موتور‌هاي جست و جو پرداخت مي‌كنند و نرخ كليك بالاتري را دريافت مي‌كنند. به همين خاطر پس از طراحي سايت، سئو از اهميت بسيار بالايي برخوردار مي باشد. مي‌توان گفت از كل جست و جو‌هاي ايالات متحده امريكا فقط 2.8 درصد روي سايت‌هايي با تبليغات پولي كليك شده است و اين نشان دهنده اين است كه سئو وب سايت بسيار مهم‌تر از تبليغات است. به طور مثال سايت‌هاي فروشگاهي كه با تبليغات در بالاي ليست جست و جو نمايش داده مي‌شود از ديد كاربران نسبت به سايت‌هايي كه از سئو وب سايت فروشگاهي مناسبي برخوردارند و در بالاي ليست قرار مي‌گيرند اعتبار كمتري دارند.

خدمات سئو سايت يكي از مهم‌ترين خدمات بازاريابي آنلاين است كه اگر به درستي انجام شود، مي‌تواند به مرور افزايش سود بيش از اندازه داشته باشد و هزينه سئو سايت را به راحتي بر مي‌‌گرداند. يكي از مهم‌ترين خدمات سئو سايت مربوط به سايت‌هاي فروشگاهي است كه با استفاده از بهينه‌سازي در سئو سايت فروشگاهي مي‌توان به افزايش فروش سايت كمك كرد.

خدمات سئو جهت بهبود رتبه سايت

وقتي پاي كسب و كارهاي آنلاين در ميان است، بهترين راه براي تبليغات و افزايش ترافيك سايت، ارتقاي سئو سايت است. چراكه اگر بتوانيد سئو سايت خود را به سطح قابل قبولي برسانيد، گوگل كسب و كار شما را در صفحه اول خود به كاربران نشان مي دهد؛ و اين يعني شما توانسته ايد از ويترين جهاني گوگل براي نمايش محصولات يا خدمات خود بهره ببريد. به همين خاطر است كه امروزه تقريباً همه كسب و كارهاي ديجيتالي به اين باور رسيده اند كه خدمات سئو، بهترين و هوشمندانه ترين سرمايه گذاري براي حضور در دنياي وب و ديجيتال ماركتينگ است.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۶:۲۷ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)

جراحي ليفت با نخ براي چه كساني مناسب نيست ؟

از آنجا كه ميدانيم  هر جراحي ممكن است يكسري مزايا و يكسري معايب را  داشته باشد. مزيت فوق العاده اي كه ليفت نخ دارد  اين است كه اين جراحي سر پايي انجام ميشود و نياز به بيهوشي و بستري شدن  در بيمارستان  ندارد همچنين به نكته بسيار مهم ديگري كه بخواهيم به آن اشاره كنيم اينست كه عوارض زيادي ندارد  و تقريبا درصد اينكه افراد عفونت كنند. احتمال آن نزديك به صفر مي باشد مگر اينكه  تيكه اي از نخ بيرون بيايد   و اينكه جراحان بايد كلا نخ ها را از صورت در بياورند و يا اينكه آن عفونت ها را از بين ببرند .

ليفت نخ در تهران

نا گفته نماند كه ليفت با نخ نيز ممكن است باعث ايجاد غير قرينگي شود.اين عوامل باعث شده كه ريسك كمي داشته باشد و خيلي از جراحان  عمومي نيز مي توانند اين جراحي را انجام دهند اما چه بهتر اينكه آن  پزشك ديد زيبا شناسي و هنري نيز داشته باشد .مسلما  هر پزشكي شايد براي آساني كار اين روش را به هركسي پيشنهاد كند اما بايد در نظر داشت كه اين جراحي  مناسب براي همه افراد نمي باشد.

ليفت با نخ براي افرادي كه سن زيادي ندارند  و افتادگي پوست و غبغب در آنها به شدت نيست  يا افرادي  كه فوبيا و ترس  نسبت به جراحي و بيهوشي عمل دارند يا اينكه به هر دليلي  اجازه بيهوشي ندارند  و يا بيماري خاصي دارند  و … نداشته باشند  ميتوانند كانديد مناسب براي  ليفت با نخ باشند. ليفت با نخ  به اين معني نيست كه تمام نياز هايشان را بر طرف ميكند  به علت اينكه راه ديگري ندارند و مجبور مي باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۰:۱۶ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)

بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد كدام است؟

لزوم انتخاب يك كلينيك زيبايي خوب
يكي از عواملي كه تاثير بسيار زيادي در گرفتن بهترين نتيجه از روش ليزر موهاي زائد دارد، نوع دستگاه ليزري است كه در كلينيك هاي زيبايي مورد استفاده قرار مي گيرد. براي دستيابي به بهترين نتيجه مي بايست يك كلينيك زيبايي مجهز و مدرن را انتخاب نماييد كه از به روزترين تكنولوژي جهت از بين بردن موهاي زائد بهره مي گيرد. بسياري از كلينيك هاي زيبايي از دستگاه هايي براي از بين بردن موهاي زائد بدن بهره مي گيرند كه نه تنها تاثير زيادي در از بين بردن موهاي زائد ندارد بلكه باعث بروز عوارضي نيز در پوست مي شود. دستگاه ليزر سايناشور نيز يكي از بهترين دستگاه هاي ليزر مي باشد.

نحوه انتخاب بهترين كلينيك زيبايي

از دوستان و آشنايان خود در رابطه با بهترين كلينيك زيبايي در منطقه خود پرس و جو نموده يا در گوگل به جستجو بپردازيد.
از اسامي كلينيك ها يك ليست جامع تهيه نماييد.
با حضور در كلينيك هاي زيبايي و صحبت با مراجعين قبلي آن ها، ميزان رضايت شان را مورد سنجش قرار دهيد.
نكات قبل از ليزر موهاي زائد
قبل از انجام ليزر بهداشت شخصي را رعايت كرده و استحمام نماييد.
بهتر است كه خانم ها بدون آرايش براي انجام ليزر موهاي زائد به كلينيك مراجعه كنند.
به منظور كاهش درد، نواحي حساس همچون بيكيني را با پماد ليدوكايين بي حس نماييد.
2 روز پيش از مراجعه به كلينيك به منظور انجام ليزر ، موهاي زائد نواحي مورد نظر را بتراشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۳:۵۳ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)