رهانور رهانور .

رهانور

خدمات سئو سايت

به صورت خلاصه مي توان گفت كه خدمات سئو كاري پرزحمت مي باشد و نياز به زمان براي اجرا دارد، اكثر سئوكارها اعلام مي كنند كه زمان تخريبي براي اجراي سئو بين 6 تا 12 ماه (شايد كمي بيشتر) به زمان نياز دارد. البته خدمات سئو و زمان آن متناسب با كسب و كار و ميزان رقابتي بودن كلمات كليدي (رقابت در صنعت) مي باشد.

سئو به زمان نياز دارد، اكثر مردم به دنبال نتايج سريع هستند، اما در واقعيت، يك استراتژي موثر بهينه سازي موتور جستجو به نتايج آهسته و ثابت نياز دارد. بنابراين بياييد در مورد مدت زماني كه طول مي كشد تا نتايج استراتژي بهينه سازي موتور جستجو را مشاهده كنيم صحبت كنيم.

نكته اي كه بايد در مورد سئو در نظر داشته باشيد اين است كه اين كاري نيست كه بتوانيد انجام دهيد و فراموش كنيد. نياز به تلاش و نگهداري مداوم دارد. اگر مي خواهيد نتايج پايداري ببينيد، بايد بپذيريد كه بايد براي مدت طولاني در آن باشيد.

برخي افراد اظهار مي كنند كه نتايج سريعي را از استراتژي بهينه سازي موتور جستجوي خود ديده اند. برخي از شركت‌هاي سئو و كارشناسان بازاريابي سئو حتي بيان مي‌كنند كه مي‌توانند در كمتر از دو هفته نتيجه بگيرند. با اين حال، برخي مي گويند كه رسيدن به نتيجه ممكن است تا شش ماه طول بكشد. تعيين مدت زمان سئو امري نسبي است و به موارد مختلفي بستگي دارد مانند:

وب سايت شما چند ساله است
اقتدار وب سايت شما
آيا وب سايت شما جريمه اي دارد؟
آيا مي خواهيد به نتايج بلند مدت برسيد يا نتايج كوتاه مدت
سئو را به عنوان يك ماراتن در نظر بگيريد. آهسته و پيوسته مسابقه را ميبرد. براي دستيابي به نتايج بهينه نياز به زمان، برنامه ريزي زياد و آزمايش است. اگر به دنبال نتايج سريع هستيد، در عوض انتظار داشته باشيد كه فعاليت هاي سئوي شما بر وب سايت شما تأثير منفي بگذارد. گوگل و ساير موتورهاي جستجو بر روي وب سايت هايي كه به طور ناگهاني رتبه بالايي در موتور جستجو كسب كرده اند، اخم مي كنند. بنابراين، بهتر است كارها را به آرامي با استفاده از يك رويكرد ارگانيك و متمركز انجام دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۵:۳۸ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)

ماجراي خودكشي بيژن بنفشه خواه

بازيگري بيژن بنفشه خواه براي پول
جالب است بدانيد من براي اولين بار به دليل مسائل مالي به اين سمت سوق پيدا كردم در ابتداي ورودم به دانشگاه به دليل هزينه هاي بالاي دانشگاه در يك كار كمدي تست دادم و قبول شدم

ماجراي خودكشي بيژن بنفشه خواه

از آن سال به بعد ديگر در ژانر طنز باقي ماندم

دوستان هنري بيژن بنفشه خواه
در بيوگرافي بيژن بنفشه خواه آمده است: همسرش از دوستان ليلي رشيدي است از مشورت با همسرش هميشه اظهار رضايت دارد با مهران غفوريان و رضا داوود نژاد رابطه خانوادگي و صميمانه دار بسيار طناز و دوست داشتني و بامزه است

بچه درس خواني نبودم
هيچ وقت بچه درسخواني نبودم و هميشه مدرسه برايم كابوس بود البته تا ابتدايي معدلم 18 – 19 بود ولي از اول راهنمايي سالي يك تجديد رو داشتم در دبيرستان كلا مردود شدم
آشپزي بيژن بنفشه خواه
در بيوگرافي بيژن بنفشه خواه جالب است بدانيد زياد سررشته اي در آشپزي ندارد. غذاهاي شمالي را مثل باقالاقاتوق، ميرزاقاسمي، ماهي دودي و… را دوست دارد و از ميان غذاهاي شمالي مرغ ترش را دوست ندارد.
بهترين كارگردان از نظر بيژن بنفشه خواه
بيژن، سروش صحت را خيلي قبول دارد و از كار كردن با او لذت مي برد و صحت را جزو بهترين كارگردانان ميداند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۱:۰۸ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)

كاشت مو طبيعي چيست و چگونه انجام مي‌­شود؟

كاشت مو يك فعاليت زيبايي است كه به انتقال فوليكول­‌هاي مو از يك نقطه در سر يا بدن به قسمت‌هاي جلويي و مياني سر در افراد مي‌­گويند. قسمتي كه فوليكول‌­ها از آن برداشت مي­‌شوند، «بانك مو» و نواحي بدون موي سر كه فوليكول­‌ها در آن قرار مي­‌گيرند، قسمت «دريافت كننده» نام دارد.

عمل كاشت مو بسته به تعداد موهاي كاشته شده، ممكن است چهار تا هشت ساعت در يك روز و در مواردي دو روز زمان ببرد. اكثر مراجعان در طول جراحي به­ هوش بوده و فقط بي­‌حسي در قسمت پوست سر آن‌ها اعمال مي­‌شود. جراحي با برداشتن موهاي سالم توسط متخصص پوست آغاز مي­‌شود. براي طبيعي شدن كاشت مو، متخصص پوست مي‌­تواند به دو صورت عمل كند؛ جراح در روش اول يك نوار از پوست سر را با موهاي سالم برش مي‌­دهد و در روش دوم عمل برداشت مو را روي هر تار مو به صورت جداگانه انجام مي­‌دهد. زمان روش دوم طولاني‌تر است؛ در عوض از ايجاد زخم‌هاي نواري روي پوست سر جلوگيري مي­‌كند.

قبل از انجام پيوند، تكنسين­‌ها موهاي برداشته شده و جراح پوست سر را براي عمل پيوند، آماده مي­‌كنند. پس از پيوند كامل موها، پوست سر بانداژ شده و دستورالعمل‌­هاي مراقبت در منزل به شما داده مي‌­شود.

انتخاب روش كاشت مو
بهترين روشي كه بفهميد ويژگي‌­هاي ذكرشده را داريد يا خير، مشاوره با پزشك متخصص پوست و مو و كاشت مو است كه معمولا به صورت رايگان انجام مي­‌شود. اما در يك نگاه كلي، افرادي كه از سلامتي كامل برخوردار هستند، مشكلات حاد پزشكي ندارند، دائما سيگار مصرف نمي‌­كنند، آلرژي شديد ندارند و از مشكلات پوستي و عصبي جدي رنج نمي­‌برند، مي‌­توانند نتايج خوبي را از اين عمل براي خودشان متصور شوند.

براي عمل كاشت مو با استفاده از روش‌ برداشت واحد فوليكولار (FUE) يا پيوند / انتقال واحد فوليكولي (FUT)  مي‌توان به نتايج عالي دست يافت. متخصصان مي گويند  در انتخاب روش بايد نيازها ، ملاحظات و ترجيحات منحصر به فرد بيمار را در نظر گرفت.

ليست متغيرهايي كه قبل از جراحي كاشت مو بر اساس سابقه خانوادگي در نظر گرفته مي شود شامل سن بيمار ، ميزان موي اهدا كننده موجود و ريزش موي آينده است. علاوه بر اين هزينه نيز ممكن است يك مسئله باشد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۷:۰۸ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)

داستان نور آبي و عينك كامپيوتر چيه؟

عينك بلوكات ، همه ما ميدانيم كه با پيشرفت تكنولوژي و استفاده روز افزون از كامپيوترها ، چشمانمان دچار خشكي و خستگي ميشود كه به مرور موجب ضعيف شدن آن مي شود ، كه علت آن ساطع شدن اشعه آبي از نمايشگرها ميباشد ، پيشبيني ميشود كه با ادامه اين روند تا سال 2050 نيمي از جمعيت جهان دچار مشكل نزديك بيني خواهند شد . شركت bluebyby يكي از تخصصي ترين شركتها در ارائه عينك هاي بلوكنترل و بلوكات ميباشد ، كه از چشمان شما در برابر اشعه مضر آبي محافظت ميكند ، اين عينك ها با جلوگيري از ورود اشعه آبي به چشمان شما عزيزان از خشكي ، خستگي و ضغيف شدن چشمانتان جلوگيري ميكند . و در نهايت باعث افزايش راندمان كاري و مهم تر از آن حفظ سلامت چشمان شما خواهد شد . اين عينك ها مناسب تمامي افراد ازجمله ، كارمنداني كه پشت كامپيوتر هستند ، برنامه نويسان ، طراحان ، معاملگران بازارهاي مالي ، تدوين گران و ... مي باشد.

بهتر است بدانيد كه نور ساطع شده از نمايشگرها شامل سه نور سبز ، آبي و قرمز ميباشد كه فركانس نور ابي به علت پر انرژي بودن به مرور به شبكيه چشم ها آسيب وارد ميكند عينك بلو كات يا بلو كنترل از ورود اين نور پر انرژي آبي به چشمانمان جلوگيري به عمل آورده و سبب ميشود چشم ها حين استفاده از كامپيوتر ديگر دچار خستكي و خشكي نشود و احساس مطلوبي را حين كار با كامپيوتر يا موبايل به كاربران انتقال دهد.

عدسي بلو كنترل و  بلوكات
در عينك ها بلوكات نور آبي رنگ توسط عدسي كاملا فيلتر مي شود. البته ۹۰ درصد نور آبي را جذب مي كند. اما در عينك هاي كه عدسي بلو كنترل دارند به قدري هوشمندانه تر نور را توسط عدسي به چشمان ميرساند. در كل ما براي ديدن صحيح اجسام و رنگ ها نياز به بخشي از رنگ آبي داريم تا بتوانيم با كيفيت بهتر و استاندارد نگاه كنيم در كل عينك بلو كنترل بهتر از عدسي عينك بلو كات عمل مي كند.

عدسي بلوكات و بلو كنترل چطور نور آبي را فيلتر يا حذف مي كنند؟
در عينك هاي كه از عدسي بلوكات استفاده مي شود. لايه هاي وجود دارند كه از عبور مستقيم نور آبي به چشمان ما محافظت مي كنند و مانعي براي ورود نور آبي به چشمان ما مي شود. در عينك هاي بلو كات از عدسي ها ي با لايه هيدروفوب و ضد خش استفاده مي شود تا كيفيت عدسي را بالا ببردند. اين عدسي ها با اين فرايند باعث ميشوند تا چشمان شما از پشت عدسي بزرگتر يا كوچكتر ديده نشوند.

عينك با عدسي هاي بلوكات براي چه افرادي مناسب است ؟
عينك هاي با عدسي بلوكات براي افرادي مناسب است كه با صفحه نمايش هاي الكترونيكي سر و كار دارند مثل مانيتور كامپيوتر يا ال سي دي موبايل هاي هوشمند. در صورتي كه جز افرادي هستيد كه بسيار از تجهيزات الكترونيكي استفاده مي كنيد پيشنهاد ميكنيم در صورتي كه حتي چشمان شما ضعيف هم نيستند از اين عدسي ها براي سالم ماندن چشم هايتان استفاده كنيد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۵:۰۲ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)

بهترين كانديداي عمل ابدومينوپلاستي

بهترين كانديد ابدومينوپلاستي اشخاصي هستند كه علاوه بر اندازه شكم، از پوست شكمشان هم ناراضي هستند مثل زناني كه بعد از بارداري شكم شل و آويزاني با پوست ترك ترك دارند.

بهترين كانديد ابدومينوپلاستي
بهترين كانديد براي اين عمل افرادي هستند كه شكم هاي بزرگ و پر چربي دارند كه پوست آن آويزان است و با رژيم غذايي يا برنامه منظم ورزشي لاغر نمي شوند
افرادي كه به غير از شكم شان قسمت هاي ديگر بدن آنها متناسب است
اين جراحي به ويژه يراي خانم هايي كه حاملگي هاي متعدد داشته اند و پوست شكمشان دچار كشش شده و از طرفي عضلات شكمشان موقعيت طبيعي خود را از دست داده توصيه مي شود
عمل آبدومينوپلاستي همين طور براي افراد پيري كه خاصيت ارتجاعي پوستشان را از دست داده اند و دچار چاقي و لاغري هاي مكرر شده اند نيز توصيه مي شود.
بيماراني كه تحت عمل هاي جراحي لاغري قرار گرفته اند و دچار شلي و افتادگي پوست شده اند
در چه صورتي نبايد اين جراحي را انجام داد؟
افرادي كه تصميم به كاهش وزن شديد دارند و يا خانمهايي كه قصد باردار شدن دارند نبايد از اين عمل جراحي استفاده كنند كه توجيه آن اين است كه در طي اين عمل جراحي عضلات راست شكم كنار يكديگر فيكس مي شود ولي در طي حاملگي و در نتيجه رشد جنين اين عضلات از هم دور شده و شكم باز به وضعيت قبل از آبدومينوپلاستي بر مي گردد.با استفاده از اين عمل جراحي افراد مي توانند اعتماد به نفس بيشتري نسبت به ظاهر خود پيدا كنند ولي بهتر است قبل از عمل در مورد توقعاتي كه از نتايج اين جراحي دارند و همين طور در مورد نگراني هاي خود با جراح مربوطه صحبت كنند تا در مورد اين مسائل و نتيجه عمل با هم به توافق مورد نظر برسند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۱:۰۳ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)

تزريق بوتاكس كف دست

به طور كلي، تا به امروز علت مشخصي براي تعرق دست‌ها شناخته نشده است. بدن انسان‌ها داراي چندين غده عرق است كه  وظيفه تنظيم دماي بدن را بر عهده دارد و از بيش از حد گرم شدن بدن پيشگيري مي‌كند. اكثر اين غدد مايعي بي‌رنگ و بي‌بو ترشح مي‌كنند. دسته ديگري از غدد هستند كه مايعي غليظ توليد مي‌كنند. اين مايع هنگام تماس با باكتري‌هاي موجود بر سطح پوست، بويي نامطبوع و آزار دهنده توليد مي‌كند و باعث مي‌شود اعتماد به نفس فرد كاهش يابد.

غدد فوق توسط اعصابي كه پيام را به مغز مي‌برند، فعال مي‌شود. موارد ذكر شده در زير از جمله مواردي است كه باعث تحريك اعصاب مي‌شود :

گرما؛
عوامل استرس‌زا؛
هورمون‌ها؛
فعاليت بدني.
افرادي كه مبتلا به تعرق بيش از حد هستند، نسبت به محرك‌هاي فوق واكنش نشان مي‌دهند.

چگونه تعرق كف دست درمان مي‌شود ؟
خوشختانه روش‌هاي زير از جمله مواردي است كه به درمان تعريق دست ها كمك مي‌كند.

1) روبينول (Robinul)

2) آلومينيوم كلريد (Aluminium chloride)

3) بوتاكس.

 بوتاكس كف دست چگونه عمل مي‌كند؟
اكثر افراد تزريق بوتاكس را به عنوان يكي از راه‌هاي درمان چين و چروك و جوانسازي صورت مي‌شناسند. بوتاكس باعث مي‌شود تا انقباض عضلات در ناحيه تحت درمان به حداقل برسد. همين عمل را براي انتقال دهنده‌هاي عصبي كه حركاتي غير ارادي دارند نيز انجام مي‌دهد. بدين ترتيب، ترشح غدد عرقي به حداقل مي‌رسد.

تزريق بوتاكس كف دست در دوزهاي بالا تاثير خوبي بر كاهش عرق و ماندگاري بالايي دارد. به همين خاطر راهكار مناسبي براي افرادي است كه از تعرق بيش از حد خسته شده‌اند. ناگفته نماند كه اين درمان كمي پرهزينه است و تحت پوشش بيمه درماني قرار ندارد.

بعد از تزريق بوتاكس كف دست ديگر لازم نيست نگران خيس بودن و تعرق بيش از حد دست‌ها، به خصوص در فصل تابستان، باشيد. قبل از تزريق، پزشك متخصص در رابطه با بيماري‌هاي زمينه‌اي و سوابق بيماري‌هاي شما سوال مي‌كند. سپس، درمان عرق در نواحي مختلف بدن مانند زير بغل، كف دست و پا آغاز مي‌كند.


در اين روش، ابتدا پزشك متخصص ناحيه تحت درمان را بي‌حس مي‌كند تا بيمار دردي  حين تزريق احساس نكند. .سپس، ناحيه مورد نظر را براساس غدد تعرق، تقسيم بندي مي‌كند و با استفاده از سوزن‌هاي ظريف، فرآيند تزريق بوتاكس را آغاز مي‌كند. بعد از تزريق بوتاكس كف دست ،  تعريق دست‌ها به مدت يك سال كاهش مي‌يابد. توجه داشته باشيد كه براي افزايش ماندگاري نتايج نهايي بوتاكس بايد هر چند وقت يكبار، فرآيند تزريق را تمديد كنيد.

براي درمان تعرق دست چه مقدار بوتاكس نياز است ؟
دست‌ها بخش بزرگي از بدن را تشكيل مي‌دهند و غدد عرقي فراواني دارند. ميزان بوتاكس مورد نياز براي درمان تعرق كف دست حدود 100 واحد است و هزينه بوتاكس كف دست به نوع مواد و دستمزد متخصص، متفاوت خواهد بود.

به طور طبيعي، هر كف دست حدود 20 تزريق و با فاصله 1 سانتي متري نياز دارد. يعني حدود 20 بار سوزن وارد كف دست بيمار مي‌شود. به همين خاطر، متخصصين با استفاده از كرم‌هاي بي حسي موضعي كمك مي‌كنند تا بيمار كوچك‌ترين دردي إحساس نكند.

مزاياي درمان عرق كف دست با بوتاكس چيست ؟
تزريق بوتاكس يكي از راه‌هاي درمان چين و چروك صورت، تعريق كف دست، زير بغل و كف پا است. براساس گزارش‌هاي جمع آوري شده، بسياري از بيماران كه تزريق بوتاكس را انجام داده‌اند از نتيجه نهايي حاصل شده رضايت كامل داشتند. براي دستيابي به بهترين نتيجه لازم است دستورات پزشك مربوطه را به طور دقيق و كامل انجام دهيد. در زير مزاياي بوتاكس كف دست آورده شده است. پس تا آخر اين بخش همراه ما باشيد :

درمان عرق دست در كوتاه‌ترين زمان ممكن اتفاق ميفتد.
تزريق بوتاكس، روشي كم خطر و بدون عارضه جانبي است.
اين روش مدرن، ماندگاري بالايي دارد.
نتايج نهايي، بلافاصله بعد از تزريق بوتاكس قابل مشاهده است.
توجه داشته باشيد كه مزاياي بوتاكس كف دست تا حدي به كيفيت مواد و مهارت متخصص بستگي دارد. ند و باعث ترس و وحشت بيماران شود.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۷:۴۴ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)

بوتاكس پيشاني

براي تزريق بوتاكس نيازي نيست كه فرد بي هوش شود. زيرا اين روش يك روش كاملا غير تهاجمي براي جوانسازي پوست و جوانسازي صورت مي باشد. براي انجام تزريق بوتاكس متخصص با بي حس كردن موضعي پوست و محل تزريق اقدام به تزريق مي كند. براي اين كار از يك سري كرم هاي بيحس كننده نيز استفاده مي كنند. اگر براي جوانسازي صورت از بوتاكس استفاده شود، نياز است تا 4 الي 5 ناحيه از صورت و اطراف چشم را به عنوان محل تزريق در نظر گرفت. انتخاب اين نقاط توسط متخصص و جراح زيبايي انجام مي شود.
 
مزاياي استفاده از بوتاكس
هزينه پايين در تزريق بوتاكس مي تواند به عنوان يكي از مزاياي آن شناخته شود.
بيماران در مدت زمان بسيار كوتاه مي توانند نتايج حاصل از درمان را در خود مشاهده كنند. نتايج تزريق بوتاكس بلافاصله قابل نمايان است و در موارد معدود يك يا دو روز زمان مي برد تا نتايج براي شخص قابل مشاهده شود.
نداشتن عوارض براي فرد و يا عوارض جانبي در زمان كوتاه .مانند هر نوع درمان پزشكي و زيبايي، عوارض جانبي مرتبط با بوتاكس وجود دارد. با اين حال، اكثر اين عوارض جانبي بسيار موقت هستند و اغلب بيشتر  از چند روز طول نمي كشد .
خاصيت استفاده چندگانه از تزريق بوتاكس، يكي ديگر از مزاياي بوتاكس مي باشد. مي توانيم از تزريق بوتاكس به عنوان جنبه هاي درماني آن نيز استفاده كنيم به عنوان مثال تزريق بوتاكس زير بغل يكي از استفاده هاي درماني بوتاكس است.
شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد از تزريق بوتاكس در درمان ميگرن نيز مي توان بهره برد.
چه افرادي نبايد بوتاكس تزريق كنند؟
افراد داراي بيماري مياستني گراويس
خانم هاي شيرده و باردار
افراد داراي عفونت پوستي
افراد داراي آلرژي و حساسيت
افراد داراي جوش هاي چركي در ناحيه صورت
 
معايب جوانسازي با بوتاكس
بوتاكس پيشاني در مدت زمان كوتاه ،بين 2-8 ماه اثر خود را از دست مي دهد و فرد براي ماندگاري آن لازم است تا تزريق را تمديد كند .
كبودي و يا تورم نيز بعد از تزريق در بعضي از افراد ديده مي شود . البته كبودي و تورم بعد از تزريق در طي چند روز كاملا  از بين مي رود
بوتاكس اثري دائمي ندارد و فرد نبايد از آن به عنوان درمان دائمي استفاده كند ،اثرات بوتاكس در مدت زمان خاصي  از بين مي رود و براي تمديدي آن تمديد تزريق نياز است.
مراقبت هاي بعد از تزريق بوتاكس
بعد از آن كه تزريق انجام شد، به مدت دو ساعت بيمار تحت نظر متخصص خواهد بود تا در صورت مشاهده مشكلي سريعا اقدام به درمان نمايد. همچنين در صورتي كه درد مشاهده شد، در صورت تجويز پزشك مسكن مصرف نماييد. براي مشاهده نتيجه بهتر از لازم است به مدت يك هفته قبل و يك هفته بعد از تزريق از خوردن قرص هاي ضد انعقاد خون مانند آسپرين و همچنين قرص هايي مانند ايبوپروفن و ناپروكسن نيز اجتناب كنيد. 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۱:۴۶ توسط:رها نور موضوع: نظرات (0)